آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی «آرمان» یادواره شهدای دانش آموز
آغاز جشنواره فرهنگي ورزشي «آرمان» يادواره شهداي دانش آموز
در مسجد ابوذر صورت گرفت؛

آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی «آرمان» یادواره شهدای دانش آموز

جشنواره فرهنگي ورزشي آرمان (يادواره شهداي دانش آموز) در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز در 9 رشته ورزشي و 3 رشته فرهنگي در دو رده سني 9 تا 11 سال (ابتدايي) و 12 تا 15 سال (متوسطه اول) از سه شنبه دوم تا 13 آبان ماه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52647 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جشنواره فرهنگی ورزشی آرمان (یادواره شهدای دانش آموز) در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز از سوی پایگاه ابوذر، حوزه مقاومت ۲۵۱ علی بن ابیطالب(ع)، ناحیه حبیب بن مظاهر سپاه تهران و کانون فرهنگی هنری ابوذر از سه شنبه دوم آبان ماه آغاز شد.

این جشنواره در 9 رشته ورزشی و 3 رشته فرهنگی در دو رده سنی 9 تا 11 سال (ابتدایی) و 12 تا 15 سال (متوسطه اول) همراه با جوایز نفیس تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط میان نوجوانان و تقویت روح مبارزه با استعمار، و همچنین فراهم کردن فضای رقابتی میان نوجوانان در حال برگزاری است.

رشته‌های ورزشی شامل فوتسال، پینگ پنگ، ایر هاکی، دارت، تیراندازی، طناب کشی، دومیدانی (۱۰۰ متر)، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی و رشته های فرهنگی مانند قرائت قرآن، اذان و طراحی و نقاشی از جمله رشته های این جشنواره می باشد.

پایان پیام/