تاکید بر نقش ستاد کانون های مساجد تهران در پیشبرد اهداف بلند مدت کانون ها
تاکيد بر نقش ستاد کانون هاي مساجد تهران در پيشبرد اهداف بلند مدت کانون ها
در بازدید از کانون های مساجد تهران صورت گرفت؛

تاکید بر نقش ستاد کانون های مساجد تهران در پیشبرد اهداف بلند مدت کانون ها

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران در بازديد از کانون هاي تربيت محور تهران در جريان مشکلات، فعاليت ها و اقدامات آنها قرار گرفت و مديران کانوني نيز مطالبات و پيشنهادات خود را از نقش ستاد کانون هاي مساجد تهران در پيشبرد اهداف بلند مدت در اين حوزه بيان کردند.
شناسه خبر : 52732 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران در بازدید از کانون های تربیت محور تهران طی هفته گذشته در جریان مشکلات، فعالیت ها و اقدامات آنها قرار گرفت.

این بازدیدها از کانون های فرزندان باب الحوائج باقر شهر، امام خامنه ای مسجد جامع افسریه، پنج تن آل عبا خیابان سیزده آبان، اسوه، امام صادق (ع) و سید الشهدا (ع) صورت گرفت و تمامی اقدامات کانونی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیران کانونی در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد کانون در مناسبت ها با محورهای آموزشی و فرهنگی هنری، مطالبات و پیشنهادات و انتقادات خود را از نقش ستاد کانون های مساجد تهران در پیشبرد اهداف بلند مدت در این حوزه بیان کردند.

حجت الاسلام عالمی در این بازدیدها علاوه به ابلاغ سیاست های ستاد استان به کانون ها، بر راه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران، معرفی دوره مهارت افزایی دوکوهه و تزریق شرکت کنندگان این دوره به مساجد جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های ویژه نوجوانان و همچنین ایجاد هیات دانش آموزی کانونی در تهران و شهرستان ها تاکید کرد.

در این بازدید که مدیران پهنه های شهر تهران نیز حضور داشتند مدیران کانونی خواستار حمایت ها و پشتیبانی مادی و معنوی ستاد از کانون ها شدند و بر ارتباط دو سویه و مداوم ستاد استان با کانون های فعالی و نیمه فعال تاکید کردند.

پایان پیام/