استفاده درست از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری، مساجد را پویاتر می کند
استفاده درست از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري، مساجد را پوياتر مي کند
حجت الاسلام کاظمی؛

استفاده درست از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری، مساجد را پویاتر می کند

امام جمعه پرند گفت: با توجه به بازوان اجرايي پويا و فعال در مساجد مانند کانون هاي فرهنگي هنري، بسيج و هيات ها مهم اين است امام جماعت بتواند با تشخيص درست و اقدام به موقع از ظرفيت هاي اين نيروي بزرگ استفاده کند.
شناسه خبر : 52802 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مهدی لطیفی، مدیر پهنه استان تهران و مرتضی حسن زاده، مسئول پهنه جنوب وجنوب غرب استان تهران  با حجت الاسلام اسماعیل کاظمی، امام جمعه پرند  با هدف تبادل نظر و اندیشه در خصوص پویایی کانون های مساجد دیدار کردند.

حجت الاسلام کاظمی مسجد بااشاره به بازوان اجرایی در مساجد گفت: با توجه به بازوان اجرایی پویا و فعال در مساجد مانند کانون های فرهنگی هنری، بسیج و هیات ها مهم این است  امام جماعت بتواند با تشخیص درست و اقدام به موقع از ظرفیت های این نیروی بزرگ استفاده کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت نیروی جوان کانون ها بسیار ظرفیت بزرگ و ارزشمندی است، اظهار داشت: امور مساجد باید برای ائمه جماعات جلساتی برگزار کند که از این ظرفیت ها با خبر شوند هم احساس نیاز کنند برای انجام فعالیت های بزرگ فرهنگی.

امام جمعه پرند با بیان اینکه این بازوان اجرایی مساجد ظرفیت های جدید را ایجاد می کنند، تصریح کرد: امام جماعت مسجد باید همه ظرفیت ها را کنار خود جمع کرده و پدری کند تا شور و هیجان در مسجد ایجاد شود.

حجت الاسلام کاظمی تاکید کرد: مسجدی موفق است که جوان در خودش داشته باشد و از ظرفیتش استفاده کند در این راستا در پرند از تمامی امکانات برای پویاتر شدن مساجد استفاده خواهیم کرد.

پایان پیام/