افزایش تعاملات دستگاه های فرهنگی جهت پیشبرد اهداف مشترک در حوزه مسجد
افزايش تعاملات دستگاه هاي فرهنگي جهت پيشبرد اهداف مشترک در حوزه مسجد
در نشست هم افزایی اداره ارشاد ری و ستاد کانون های مساجد تهران تاکید شد؛

افزایش تعاملات دستگاه های فرهنگی جهت پیشبرد اهداف مشترک در حوزه مسجد

نشست هم افزايي و هم انديشي بين دستگاهي اداره ارشاد شهرستان ري و ستاد کانون هاي مساجد تهران با هدف تداوم ارتباطات و تعامل با دستگاه ها در راستاي پيشبرد اهداف مشترک در حوزه مسجد و احياي کارکردهاي مسجدي جهت حل مشکلات و آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي برگزار شد.
شناسه خبر : 52808 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی بین دستگاهی با حضور مهدیه حسنی، رئیس اداره ارشاد شهرستان ری و مهدی لطیفی، مدیر پهنه استان تهران و مرتضی حسن زاده، مسئول پهنه جنوب وجنوب غرب استان تهران برگزار شد.

این نشست با هدف تداوم ارتباطات و تعامل با ارشاد شهرستان ری در راستای پیشبرد اهداف مشترک در حوزه مسجد و احیای کارکردهای مسجدی جهت حل مشکلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

بیان نقطه نظرات و تبادل اطلاعات و بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه های مربوطه و تاکید بر استمرار تعاملات بین دستگاهی و ارتباط با شورای فرهنگ عمومی شهرستان جهت جذب برخی حمایت ها و اعتبارات از مباحث مطروحه در این نشست بود.

بررسی و کارشناسی طرح های فرهنگی در حوزه مساجد و کانون های فرهنگی، ارزیابی مشکلات و آسیب های موجود در حوزه نوجوانان و جوانان و ارتباط با دیگر دستگاه های شهرستان مانند فرمانداری و امام جمعه ری از جمله مباحث مطرح شده از سوی مدیر ارشاد ری بود.

برگزاری دوره مهارت افزایی و تربیت مربی دوکوهه ویژه خواهران به همت ستاد کانون های مساجد تهران و تاسیس کانون های ویژه خواهران و افزایش تعاملات بین دستگاهی از جمله مباحث مدیران ستاد کانون های تهران بود.

پایان پیام/