کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود
کلاس آموزش مداحي ويژه نوجوانان و جوانان برگزار مي شود
به همت کانون یاوران مهدی موعود (عج)؛

کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود

کلاس آموزش مداحي ويژه نوجوانان و جوانان به همت مجمع مداحان امام هادي (ع) توسط کانون فرهنگي هنري ياوران مهدي موعود مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرک شهيد خرازي پنجشنبه ها از ساعت 13 به همراه مدرک پايان دوره برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52848 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان و جوانان به همت مجمع مداحان امام هادی (ع) شعبه شهید آرمان علی وردی توسط کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی موعود مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرک شهید خرازی برگزار می شود.

این دوره آموزشی پنجشنبه ها از ساعت 13 در شبستان مسجد با مربی گری محمد هادی شایگان به همراه مدرک پایان دوره با هزینه 100هزار تومان برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره صرفاً با فنون و آداب مداحی آشنا نمی‌شوند؛ بلکه استادان در عرصه شعر آیینی، بهداشت حنجره، آداب تغذیه متناسب با سبک زندگی مداح، بحث صداسازی و زیبا‌سازی صدا، ردیف‌خوانی در مداحی، آشنایی با مقاتل، تبیین سیره اهل بیت(ع) و شخصیت‌شناسی و منش اخلاقی اهل بیت(ع) برای مداحان، احکام متناسب با مداحی و اصول و فنون مداحی را نیز به فراگیران آموزش می‌دهند.

تربیت مداحان تراز انقلاب اسلامی متناسب با رهنمودهای مقام معظم رهبری و جلوگیری از انحراف در مراسم مدح و عزاداری اهل بیت(ع) از اهداف برگزاری این دوره برای گروه سنی کودک و نوجوان است.

پایان پیام/