برگزاری اولین نشست تخصصی کانون های تربیت محور مساجد استان تهران
برگزاري اولين نشست تخصصي کانون هاي تربيت محور مساجد استان تهران
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران خبر داد:

برگزاری اولین نشست تخصصی کانون های تربیت محور مساجد استان تهران

حجت الاسلام عالمي با بيان اينکه کادر سازي، تربيت و پرورش نيروهاي مؤمن و متعهد از رويکردهاي اصلي اين نشست مي باشد، گفت: شناسايي، کشف و تربيت استعدادهاي ويژه فرهنگي و هنري در کانون ها از ماموريت هاي اصلي ستاد کانون هاي مساجد است.
شناسه خبر : 52868 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد کانون های مساجد استان تهران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کانون های تربیت محور مساجد استان تهران گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی فعالین فرهنگی کانون های مساجد با مبانی و اهداف فعالیت های تربیتی دانست و بیان داشت: کادر سازی، تربیت و پرورش نیروهای مؤمن و متعهد از رویکردهای اصلی این نشست می باشد.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه شناسایی، کشف و تربیت استعدادهای ویژه فرهنگی و هنری در کانون ها از ماموریت های اصلی ستاد کانون های مساجد می باشد، خاطرنشان کرد: لازم است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه تربیت، آموزش و توانمندسازی نسل  جوان و نوجوان تلاش کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با تأکید بر ضرورت تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: مسجدی محوری، مهارت افزایی و خلاقیت پروری در راستای مفاهیم دینی و معنوی مهم‌ترین گام در اجرای برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذار است.

وی تقویت روحیه گروهی، شناسایی و تقویت خلاقیت و زندگی توحیدی را سه محور اصلی برگزاری این نشست دانست و بیان داشت: این نشست چهارشنبه 24 آبان ماه ساعت 14 برگزار می شود.

پایان پیام/