جمع خوانی کتاب توسط خواهران کانون حیدر کرار پاکدشت
جمع خواني کتاب توسط خواهران کانون حيدر کرار پاکدشت
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

جمع خوانی کتاب توسط خواهران کانون حیدر کرار پاکدشت

جمع خواني کتاب توسط خواهران کانون حيدر کرار مسجد جامع شريف آباد شهرستان پاکدشت به مناسبت فرارسيدن هفته کتاب و کتاب خواني و با هدف تقويت اعتماد به نفس، انس هرچه بيشتر با کتاب و گسترش مهارت هاي خواندن در نوجوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 52980 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جمع خوانی کتاب توسط خواهران کانون حیدر کرار مسجد جامع شریف آباد شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این جمع خوانی به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی و با هدف تقویت اعتماد به نفس، انس هرچه بیشتر با کتاب و گسترش مهارت های خواندن در نوجوانان برگزار شد.

نوجوانان در این مراسم کتاب هایی با موضوعات دفاع مقدس، رمان های معروف دنیا، کتاب های انگیزشی را مورد جمع خوانی قرار دادند.

در این شیوه از کتابخوانی هریک از حاضرین با قرائت صفحاتی از کتاب، علاوه بر تجربه کتاب‌خوانی گروهی، از امکان بحث و تبادل نظر نیز برخوردارند.

باید توجه داشت کتاب‌ خواندن گروهی به رشد تفکر انتقادی کمک می‌کند؛ بحث و گفتگو درباره کتاب‌ها و شنیدن نظرات دیگران کمک می‌کند ذهن نوجوان از حالت تک بعدی خارج شده و می تواند هر پدیده‌ای را از زاویای مختلف ببیند و دریافت کند.

پایان پیام/