کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر خوبی برای کادرسازی تشکیلاتی هستند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بستر خوبي براي کادرسازي تشکيلاتي هستند
امام جمعه واوان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر خوبی برای کادرسازی تشکیلاتی هستند

حجت الاسلام فاطمي نسب با بيان اينکه فعاليت هاي فرهنگي بايد با اهداف تربيتي مد نظر رهبري و با خروجي جوان مومن انقلابي صورت گيرد، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بستر خوبي براي کادرسازي تشکيلاتي و برگزاري حلقه هاي معرفتي تربيتي مي باشد.
شناسه خبر : 53036 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی مهدی لطیفی، مدیر پهنه استان تهران و مرتضی حسن زاده، مسئول پهنه جنوب وجنوب غرب استان تهران  با حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب، امام جمعه واوان  با هدف تبادل نظر و اندیشه در خصوص پویایی کانون های مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی باید با اهداف تربیتی مد نظر رهبری و با خروجی جوان مومن انقلابی صورت گیرد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر خوبی برای کادرسازی تشکیلاتی  و برگزاری حلقه های معرفتی تربیتی می باشد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری در برهه ای یک نظام ساختاری به برنامه های تربیتی دادند، اظهار داشت: اینکه کانون ها در حال توانمندسازی مجموعه هستند و دارای اساسنامه و تشکیلات سازمانی می باشند بستر خوبی را برای خدمت رسانی در این عرصه فراهم می کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به تعداد کم مسجد در واوان تصریح کرد: ظرفیت مساجد شهر واوان در حوزه کار تشکیلاتی و تربیتی بسیار بالاست و ما تقاضا داریم  وضعیت کانون ها را در حوزه سازمانی و پشتیبانی ارتقا ببخشید تا بتوانیم سطحی از فعالیت های مسجد حول محور کانون را در شهر واوان پیگیری کنیم.

امام جمعه واوان  با بیان اینکه همه مساجد شهر آمادگی تاسیس کانون تخصصی خواهران را دارند، خاطرنشان کرد: کانون های خواهران در صورت تاسیس باید در حوزه ساختار و نیروها و تجهیزات و غیره نظام مند شوند.

وی با بیان اینکه مسجد جامع واوان باید یک مسجد طراز در همه ابعاد در شهر دیده شود، گفت:  لازم است در خصوص مسجد جامع آینده نگری مفیدی لحاظ شود و درخواست می کنیم کانون مسجد جامع ویژه تر دیده شود زیرا امکانات و ظرفیت های خوبی دارد.

 حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به راه اندازی کتابخانه مسجد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: این کتابخانه دارای سالن مطالعه، تجهیزات کمک آموزشی، کتاب های تخصصی کودک و نوجوان و درسنامه است و در صددیم به سمت کتابخانه تخصصی دیجیتالی حرکت کند.

امام جمعه واوان با اشاره به فراهم کردن تجهیزات نو برای کانون گفت: در این خصوص امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باید فراهم شود همچنین باید برای ارتقای مهارت مدیران کانون در سطح شهرستان تدابیری اندیشیده شود.

پایان پیام/