اردوی مقدماتی دومین دوره مهارت افزایی فعالان فرهنگی دوکوهه برگزار می شود
اردوي مقدماتي دومين دوره مهارت افزايي فعالان فرهنگي دوکوهه برگزار مي شود

اردوی مقدماتی دومین دوره مهارت افزایی فعالان فرهنگی دوکوهه برگزار می شود

اردوي مقدماتي دومين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي دوکوهه از امروز چهارشنبه اول آذرماه تا جمعه سوم آذر با حضور 70 نفر از فعالان حوزه تربيتي در اردوگاه امام خميني (ره) واقع در لواسان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53081 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اردوی مقدماتی دومین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه از امروز چهارشنبه اول آذرماه تا جمعه سوم آذر در اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در لواسان برگزار می شود.

این اردو با حضور 70 نفر از خواهران فعال در حوزه تربیتی و فرهنگی و با هدف تربیت مربی و رشد فعالین فرهنگی در عرصه نوجوان ویژه دختران برگزار خواهد شد

در این اردوی سه روزه کلاس های آموزشی با موضوعات کادرسازی و تشکیلات، تجربه نگاری و مهندسی فرهنگی با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این اردوی سه روزه با مباحثی مانند مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی و عملیات های تربیتی در حوزه نوجوان آشنا خواهند شد.

در اولین روز برگزاری این اردوکلاس مهندسی فرهنگی توسط زهرا موسوی، کلاس مبانی تشکیلات توسط حجت الاسلام عالمی و تجربه نگاری توسط حجت الاسلام وکیل پور برگزار می شود.

مناجات خوانی و برگزاری جشن و مولودی خوانی ولادت حضرت زینب (س) نیز از جمله برنامه های اولین روز این اردو می باشد.

پایان پیام/