اختتامیه اردوی سه روزه دومین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه برگزار شد
اختتاميه اردوي سه روزه دومين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي دوکوهه برگزار شد
در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان؛

اختتامیه اردوی سه روزه دومین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه برگزار شد

اختتاميه اردوي سه روزه دومين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي دوکوهه از چهارشنبه اول آذر تا جمعه سوم آذر با حضور اساتيد و شرکت کنندگان دوره در اردوگاه امام خميني (ره) واقع در لواسان برگزار شد.
شناسه خبر : 53132 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اردوی مقدماتی دومین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه از چهارشنبه اول آذرماه تا جمعه سوم آذر در اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در لواسان برگزار شد.

دومین روز از اردوی سه روزه فعالین فرهنگی دوکوهه در حالی برگزار شد که کلاس روانشناسی شخصیت توسط حجت الاسلام حسنی و کلاس مبانی تشکیلات توسط حجت الاسلام عالمی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

بازی های گروهی مانند والیبال و فوتبال دستی و بازی های فکری و انجام تفریحات پرنشاط گروهی و برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه از دیگر برنامه های روز دوم این اردوی فرهنگی تربیتی بود.

همچنین ادامه کلاس های روانشناسی شخصیت و مبانی تشکیلات توسط حجت الاسلام حسنی و حجت الاسلام عالمی و برگزاری کارگاه آموزشی مبانی تشکیلات توسط حجت الاسلام عالمی با مشارکت شرکت کنندگان از مهمترین برنامه های روز جمعه و سومین روز این اردو بود.

زیارت قبور شهدای گمنام در اردوگاه امام خیمینی و برگزاری مراسم اختتامیه اردوی دوکوهه با حضور اساتید دوره و شرکت کنندگان از برنامه های روز آخر اردو بود. این اردو با حضور 70 نفر از خواهران فعال در حوزه تربیتی و فرهنگی و با هدف تربیت مربی و رشد فعالین فرهنگی در عرصه نوجوان ویژه دختران برگزار شد.

پایان پیام/