تربیت به شیوه های علمی در کانون های مساجد طراحی شود
تربيت به شيوه هاي علمي در کانون هاي مساجد طراحي شود
امام جمعه وحیدیه؛

تربیت به شیوه های علمی در کانون های مساجد طراحی شود

حجت الاسلام شائق با بيان اينکه امروز شبکه هاي مجازي و رسانه ها در تربيت نسل جوان دخيل شده اند، اظهار داشت: مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري بايد تربيت به روش علمي را در پيش گيرند.
شناسه خبر : 53188 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، مهدی لطیفی ومرتضی حسن زاده، از مدیران ستاد کانونهای مساجد استان تهران با حجت الاسلام شائق امام جمعه بخش وحیدیه وجوقین دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام شائق درابتدای این نشست با اشاره به ضرورت تربیت نسل جوان درمساجد گفت: متاسفانه در دوران کرونا از این منظر ضربه دیدیم و براساس دیدگاه روانشناسان باید دو برابر مدت زمان کرونا برای حل مشکلات آن وقت صرف کرد.

 

وی با اشاره به ایجاد حلقه های تربیتی در مساجد تصریح کرد: درموضوع تربیت نوجوان یک متولی خاص وجود ندارد بلکه خانواده، مدرسه، مسجد، جامعه و .... همه در این عرصه مسئولیت دارند.

 

امام جمعه وحیدیه با بیان اینکه شبکه های مجازی و رسانه ها نیز تربیت نسل جوان را در انحصار خود گرفته اند، اظهارکرد: مساله تربیت در انحصار یک وزارت خانه نیست بلکه همه وزارت خانه ها در این امر دخیل هستند.

 

وی با بیان اینکه در مساجد باید تربیت به روش علمی صورت پذیرد، گفت: در مساجد 18 نهاد و ارگان وجود دارند و همگی در امر تربیت و پرورش جوان و نوجوان دخیل هستند این وضعیت نیز باید سامان بگیرد تا به انسجام تربیتی برسیم.

این نشست هم اندیشی با هدف تبادل نظردر خصوص پویایی کانون های تربیت محور در مساجد برگزار شد.

 

پایان پیام/