کانون مسجد جامع خیرآباد ورامین محور فعالیت های فرهنگی کانون های منطقه شد
کانون مسجد جامع خيرآباد ورامين محور فعاليت هاي فرهنگي کانون هاي منطقه شد

کانون مسجد جامع خیرآباد ورامین محور فعالیت های فرهنگی کانون های منطقه شد

در نشست هم افزايي امام جمعه خيرآباد با ستاد کانون هاي مساجد استان تهران، کانون فرهنگي هنري مسجد جامع خيرآباد به عنوان کانون رابط معرفي شد و مقرر گرديد کانون مذکور محور برگزاري فعاليت هاي فرهنگي کانون هاي منطقه قرار بگيرد.
شناسه خبر : 53217 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی حجت الاسلام محمدرضا حدادیان، مدیر پهنه شرق و جنوب شرق استان تهران  با حجت الاسلام داود محمدیاری، امام جمعه خیرآباد ورامین  با هدف تبادل نظر و اندیشه در خصوص پویایی کانون های مساجد برگزار شد.

در این نشست بر تعامل دو جانبه کانون های مساجد و دفتر امام جمعه با هدف ارتقای سطح کیفی همکاری ها و فعالیت های فرهنگی هنری و آموزشی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی منطقه تاکید شد.

معرفی فرایند انتخاب مدیر کانون و ابلاغ سیاست های اصلی ستادکانون های مساجد و دعوت به مشارکت در دوره آموزشی مدیران کانونی دوکوهه ویژه برادران از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست کانون فرهنگی هنری مسجد جامع خیرآباد به عنوان کانون رابط معرفی خواهد شد و مقرر گردید کانون مذکور محور برگزاری فعالیت های فرهنگی کانون های منطقه قرار بگیرد.

پایان پیام/