آغاز ثبت نام دوره مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد تهران
آغاز ثبت نام دوره مهارت افزايي مديران کانون هاي مساجد تهران
سرپرست ستاد کانون های مساجد استان تهران خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد تهران

حجت الاسلام عالمي گفت: ثبت نام اولين دوره آموزشي مهارت افزايي مديران کانون هاي مساجد و فعالين فرهنگي ويژه برادران از 13 آذر آغاز مي شود.
شناسه خبر : 53394 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد کانون های مساجد استان تهران با اشاره به آغاز ثبت نام اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد و فعالان فرهنگی ویژه برادران گفت: ثبت نام این دوره از دوشنبه 13 آذر آغازمی شود و تا 21 آذر ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی در مساجد نیازبه آموزش و مهارت کافی دارد، اظهاکرد: با توجه به اینکه وظیفه امسال ما در مسجد با وظیفه سال های قبل متفاوت است بنابراین لازم است آموزش هایی برای مخاطب مسجدی صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه سرعت تحول و تغییر در جوانان و نوجوانان بالاست، تصریح کرد: متاسفانه برخی از فعالان فرهنگی با سرعت بسیار کمتری از نوجوانان حرکت می کنند و این مساله آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران خاطرنشان کرد: به روزرسانی و همراهی با نوجوانان نیاز به آموزش و مهارت افزایی و واکنش سریع دارد و امیدواریم دوره های آموزشی مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد در این ماموریت خطیرراهگشا باشد. 

 

 

پایان پیام/