بازدید از کانون های فعال قرآنی جنوب شرق استان تهران
بازديد از کانون هاي فعال قرآني جنوب شرق استان تهران

بازدید از کانون های فعال قرآنی جنوب شرق استان تهران

مدير پهنه شرق و جنوب شرق کانون هاي مساجد استان تهران از کانون هاي قرآني ورامين و پاکدشت بازديد کرد.در اين بازديدها مديران کانوني به بيان نقطه نظرات و پشنهادات و انتقادات خود پرداخته و خواستار تداوم جلسات و حمايت ها و پشتيباني هاي ستاد کانون هاي مساجد تهران شدند.
شناسه خبر : 53411 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام حدادیان، مدیر پهنه شرق و جنوب شرق کانون های مساجد استان تهران از کانون های قرآنی ورامین و پاکدشت بازدید کرد.

در این بازدیدها مدیران کانونی به بیان نقطه نظرات و پشنهادات و انتقادات خود پرداخته و خواستار تداوم جلسات و حمایت ها و پشتیبانی های ستاد کانون های مساجد تهران شدند.

کانون شهید ستاری مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین با مدیریت محمود قشقایی در حوزه حفظ قرآن در مقاطع دبستان و متوسطه اول فعالیت های موثری انجام می دهد. برگزاری حلقه های قرآنی و صالحین و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی با هدف کشف استعدادهای برتر در این حوزه از دیگر اقدامات این کانون می باشد.

کانون یادگار امام مسجد موسی بن جعفر (ع) پاکدشت با مدیریت ولی زاده نیز در جذب کودکان و نوجوانان و آموزش مفاهیم و تفسیر و روخوانی و روان خوانی قرآن نیز فعالیت می کند.

پایان پیام/