هویت بخشی به فعالیت بانوان در مساجد پایه اصلی تاسیس کانون های تخصصی خواهران است
هويت بخشي به فعاليت بانوان در مساجد پايه اصلي تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران؛

هویت بخشی به فعالیت بانوان در مساجد پایه اصلی تاسیس کانون های تخصصی خواهران است

حجت الاسلام عالمي اظهار داشت: هويت بخشي به خواهران در مساجد در برنامه ريزي ها، سياستگذاري ها و کيفيت فعاليت ها يکي از مهمترين اهداف تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران در سطح کشور مي باشد.
شناسه خبر : 53433 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران با اشاره به ضرورت تاسیس کانون های تخصصی خواهران در سطح استان گفت: یکی از اقدامات ستاد استان تهران قبل از اجرای این طرح برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی مدیران کانون ها ویژه خواهران با هدف تربیت مربی در مساجد بود.

وی با بیان اینکه این دوره ها با حضور طلاب و دانشجویان دغدغه مند و فعال فرهنگی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این دوره ها با هدف کادرسازی و شبکه سازی مدیران کانون های مساجد شکل گرفت و بانوان شرکت کننده در این دوره ها اغلب در مساجد به فعالیت های موثر فرهنگی پرداخته اند.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه مظلوم ترین قشر مذهبی جامعه خواهران هستند، تصریح کرد: فعالیت بخش خواهران در مساجد عموما در حاشیه قرار داشت و مهمترین هدف تاسیس این کانون ها از حاشیه خارج شدن این فعالیت ها بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران اظهار داشت: هویت بخشی به خواهران در مساجد در برنامه ریزی ها، سیاستگذاری ها و انتخاب فعالیت ها یکی از مهمترین اهداف تاسیس کانون های تخصصی خواهران در سطح کشور می باشد.

پایان پیام/