تاسیس کانون های تخصصی بانوان منجر به اعتلای فرهنگ فاطمی می شود
تاسيس کانون هاي تخصصي بانوان منجر به اعتلاي فرهنگ فاطمي مي شود
مدیر کانون عصر انتظار:

تاسیس کانون های تخصصی بانوان منجر به اعتلای فرهنگ فاطمی می شود

زهرا باجلان، مدير کانون عصر انتظار و کانون رابط شهرستان پاکدشت در خصوص راه اندازي کانون هاي تخصصي خواهران گفت: حضور موثر و قدرتمند بانوان در مساجد به ارتقاي سطح فکري و فرهنگي خواهران کمک مي کند و منجر به اعتلاي فرهنگ فاطمي مي شود.
شناسه خبر : 53602 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی مدیرکانون رابط شهرستان پاکدشت با مسئول پهنه شرق و جنوب شرق استان تهران جهت تبادل نظر و تداوم همکاری ها و حمایت ها برگزار شد.

در این جلسه زهرا باجلان، مدیر کانون عصر انتظار، کانون رابط شهرستان پاکدشت در خصوص راه اندازی کانون های تخصصی خواهران گفت: حضور موثر و قدرتمند بانوان در مساجد به ارتقای سطح فکری و فرهنگی خواهران کمک می کند و منجر به اعتلای فرهنگ فاطمی می شود.

همچنین در این جلسه درباره آموزش کانون ها جهت بار گذاری فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، آموزش های مهارتی در خصوص کار آفرینی واشتغال زائی اعضای کانون ها در راستای تسهیل گری برای کانون ها و آمادگی دانشگاه ابوریحان جهت اجرای برنامه کانون ها در مسجد دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

انتخاب ۱۱ کانون برگزیده و فعال جهت برنامه ریزی آینده جهت برگزاری فعالیت ها، جمع آوری کتاب های فرسوده و ارسال به ستاد استان، رایزنی جهت ارائه تسهیلات به اعضای کانون های فعال در راستای اشتغال زایی و تاکید بر ثبت شهدای کانون های شهرستان مطابق با خواسته ستاد کشور از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در خصوص تشکیل هیات دانش آموزی کانونی وگفتگو با حجج اسلام قربانی و علی نژاد دو روحانی پرورشی فعال در طرح امین و اعلام آمادگی در این راستا در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/