نشست «علوم انسانی مدرن در لباس فرهنگ وارداتی» در مسجد جامع نیاوران برگزار شد
نشست «علوم انساني مدرن در لباس فرهنگ وارداتي» در مسجد جامع نياوران برگزار شد

نشست «علوم انسانی مدرن در لباس فرهنگ وارداتی» در مسجد جامع نیاوران برگزار شد

نشست علوم انساني مدرن در لباس فرهنگ وارداتي از سلسله نشست هاي علمي و تخصصي مسجد جامع نياوران همراه با بررسي برشي از کتاب سير تفکر معاصر و بررسي بخش هايي از سريال کلاه پهلوي به همت کانون فرهنگي هنري نياوران برگزار شد.
شناسه خبر : 53624 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست علوم انسانی مدرن در لباس فرهنگ وارداتی از سلسله نشست های علمی و تخصصی مسجد جامع نیاوران به همت کانون فرهنگی هنری نیاوران برگزار شد.

در این نشست برشی از کتاب سیر تفکر معاصر نوشته محمد مددپور همراه با بررسی بخش هایی از سریال کلاه پهلوی توسط سید محمد حسین معصومی مورد ارزیابی قرار گرفت.

این نشست با هدف آشنایی نوجوانان با تاریخ معاصر و نقشه های شوم دشمنان برای تسخیر فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی و تقویت تفکر سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد.

کتاب سیر تفکر معاصر درواقع یک بازاندیشی در تاریخ فرهنگ و هنر معاصر ایران است. این کتاب درباره غربزدگی است. محمد مددپور در این کتاب سعی نموده غربزدگی را در حوزه هنر و فرهنگ ایرانی در تمامی ابعاد ان بررسی کند. او در این جلد از کتاب تجدد و دین‌زدایی در فرهنگ و هنر روشنفکری سکولار و روشن‌فکری دینی را بررسی کرده است.

پایان پیام/