برگزاری نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامی
برگزاري نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامي
به همت کانون فاطمه الزهرا (س) صورت گرفت؛

برگزاری نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامی

نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامي با هدف مقابله با آسيب هاي بي حجابي و بي عفتي ميان نوجوانان و ارائه راهکارهاي عملي جهت برخورد با عوامل بي حجابي در خانواده ها به همت کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) مسجد حضرت زينب (س) پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 53661 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفت اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد حضرت زینب (س) پاکدشت برگزار شد.

این نشست با هدف مقابله با آسیب های بی حجابی و بی عفتی میان نوجوانان و ارائه راهکارهای عملی جهت برخورد با عوامل بی حجابی در خانواده ها با حضور پرشور بانوان منطقه برگزار شد.

نهادینه سازی باورهای دینی در وجود فرزندان با انجام دستورها و سفارش های تربیتی رهبران دینی؛ جهت دهی به نگرش ها و گرایش های کودکان و اعضای خانواده به وسیله پدر و مادر؛ تقویت بافت های مثبت فکری فرزندان نسبت به باورهای موجود؛ پدید آوردن نظام سالم اعتقادی برای فرزندان و دیگر اعضای خانواده با گسترش فرهنگ مطالعه و گفت وگوی علمی از جمله مباحثی بود که جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در این نشست مطرح شد.

پایان پیام/