برگزاری همایش بزرگ «تحکیم پیوند مسجد و خانه» در مسجد جامع امام زین العابدین (ع)
برگزاري همايش بزرگ «تحکيم پيوند مسجد و خانه» در مسجد جامع امام زين العابدين (ع)
به همت کانون شهید حیدری صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگ «تحکیم پیوند مسجد و خانه» در مسجد جامع امام زین العابدین (ع)

همايش بزرگ «تحکيم پيوند مسجد و خانه» با حضور نوجوانان مسجد و خانواده هايشان به همت کانون فرهنگي هنري شهيد حيدري در مسجد جامع امام زين العابدين عليه السلام برگزار شد.
شناسه خبر : 53866 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، همایش بزرگ «تحکیم پیوند مسجد و خانه» با حضور نوجوانان مسجد و خانواده هایشان به همراه برنامه های متنوع فرهنگی هنری به همت کانون فرهنگی هنری شهید حیدری در مسجد جامع امام زین العابدین علیه السلام برگزار شد.

در این همایش امام جماعت مسجد در خصوص تبیین اهمیت محوریت مباحث علمی و تربیتی، کنترل ساعات تردد فرزند، کنترل دوستان فرزند و اهمیت درس خواندن بچه مسجدی ها در جامعه امروز سخنانی ایراد کرد.

همچنین بیان ساختار و نظام آموزشی (تربیتی، علمی و تفریحی و تشویقی نوجوانان) توسط محمد متین عزیزی مسئول نوجوانان و اکبری، مسئول علمی طرح از دیگر میاحث مطرح شده در این همایش بود.

افتتاحیه طرح های علمی کانون و مسجد ویژه نوجوانان در موضوعاتی مانند بسته های کمک تحصیلی با حضور اساتید برتر این حوزه، برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی و دوره های علمی جهت آمادگی ورود به مدارس تیزهوشان از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان مراسم مرثیه سرایی حضرت زهرا س توسط مهندس دادخواه، معاون فرهنگی شهرداری ناحیه ۵ انجام شد.

پایان پیام/