بررسی اصول مبانی تربیت در دوره تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد
بررسي اصول مباني تربيت در دوره تخصصي مديران و فعالان فرهنگي کانون هاي مساجد
امروز صورت گرفتِ؛

بررسی اصول مبانی تربیت در دوره تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد

دوره تخصصي مديران و فعالان فرهنگي کانون هاي مساجد امروز پنجشنبه سي ام آذرماه با حضور حجت الاسلام محمدمهدي الهي منش با موضوع اصول مباني تربيت برگزار شد.
شناسه خبر : 53895 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ دوره تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد امروز پنجشنبه سی ام آذرماه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی الهی منش در این دوره سخنانی با موضوع اصول مبانی تربیت ایراد کرد و در ادامه جلسه تبادل نظر و پرسش و پاسخ از سوی شرکت کنندگان صورت گرفت.

درک ضرورت تعلیم و تربیت، به این معنی که هر انسانی باید به تحصیل معرفت و تغییر خود در جهت آن معرفت گام بردارد و مسامحه و سهل انگاری درباره تعلیم و تربیت، موجب نابود شدن استعداد و نیروهای سازنده انسان می شود از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

همچنین مباحثی مانند اینکه تعلیم و تربیت، قانون زندگی و چگونگی رشد و كمال انسان است و موجب می شود تا انسان حق را از باطل تفكیك كند. اگر افراد به نقش حیاتی تعلیم و تربیت در ایجاد آن نوع زندگی كه مبتنی بر حق است، توجه داشته باشند، قطعآ آن را خواهند پذیرفت نیز در این نشست مطرح شد.

دانش افزایی و توانمند سازی فعالین فرهنگی در جبهه جهاد تبیین، افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی و افزایش معرفت و دانش دینی از جمله اهداف برگزاری این دوره می باشد.

پایان پیام/