پرهیز از موازی کاری در مساجد با برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل نظر
پرهيز از موازي کاري در مساجد با برگزاري جلسات هم انديشي و تبادل نظر
امام جمعه صباشهر تاکید کرد؛

پرهیز از موازی کاری در مساجد با برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل نظر

حجت الاسلام بجاني با اشاره به برگزاري فعاليتي منسجم، مفيد و اثرگذار طبق برنامه هاي ستادي با محوريت کانون هاي مساجد گفت: جلسه هم انديشي با کانون ها و برنامه ريزي و سياستگذاري براي فعاليت هاي منسجم برگزار شود تا فعاليت ها بدون موازي کاري با نهادهاي ديگر انجام گيرد.
شناسه خبر : 53950 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی مهدی لطیفی، مدیر پهنه استان تهران و مرتضی حسن زاده، مسئول پهنه جنوب وجنوب غرب استان تهران  با حجت الاسلام بجانی، امام جمعه صباشهر با هدف تبادل نظر و اندیشه در خصوص پویایی کانون های مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام بجانی، امام جمعه صباشهر در این نشست با بیان اینکه مسجد محل سجده و عبادت است، گفت: سجده بالاترین حالت انسان برای خشوع و خضوع الهی و محل عبودیت انسان است بنابراین کسی که در مسجد فعالیت می کند بهترین بستر را برای عبادت و سجده و شکرگزاری فراهم می کند.

وی ادامه داد:  خدمت کردن در مسجد به هر عنوان کانون و بسیج و غیره زمینه را در جهت تامین هدف از خلقت که عبودیت است فراهم می کند و این کار مقدسی است زیرا هیچ مکانی ذاتا ارزش ندارد به جز مسجد که ذاتا ارزش دارد.

حجت الاسلام بجانی با بیان اینکه فعالیت در کانون های مساجد اهمیت بالایی دارد زیرا مسجد سنگر است و باید این سنگر حفظ شود، اظهار داشت: با توجه به وجود 12 کانون در صباشهر، برگزاری جلسه ای جهت تبادل نظر و اطلاعات بین کانون ها ضروری به نظر می رسد

امام جمعه صباشهر با اشاره به فعالیتی منسجم، مفید و اثرگذار طبق برنامه های ستادی با محوریت کانون های مساجد در صباشهر خاطرنشان کرد: جلسه هم اندیشی با کانون ها و برنامه ریزی و سیاستگذاری فعالیت های بزرگ و منسجم برگزار شود تا فعالیت ها بدون موازی کاری با نهادهای دیگر انجام گیرد.

پایان پیام/