همایش تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد جامع ابوذر برگزار می شود
همايش تکريم مادران و همسران شهدا در مسجد جامع ابوذر برگزار مي شود
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین علیهاالسلام؛

همایش تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد جامع ابوذر برگزار می شود

همايش تکريم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين عليهاالسلام با حضور مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنيت و سلامت فردا سه شنبه ۵ دي ماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ابوذر برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53968 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از تهران، همایش تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین علیهاالسلام، فردا سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ابوذر برگزار می شود.

این مراسم با حضور مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت همراه با سخنرانی واهدای لوح تقدیر از مقام شامخ مادران و همسران شهدا برگزار خواهد شد.

این مراسم با هدف الگوگیری از حضرت ام البنین (س) در دفاع از ولایت و ایجاد پیوند بین مادران شهدای صدر اسلام و مادران شهدای عصر حاضر برگزار می شود.

سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌ قدر.

پایان پیام/