برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی فعالان قرآنی در کانون های مساجد تهران
برگزاري نشست هم انديشي و هم افزايي فعالان قرآني در کانون هاي مساجد تهران

برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی فعالان قرآنی در کانون های مساجد تهران

نشست هم انديشي و هم افزايي فعالان قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با حضور قاريان و صاحبنظران قرآني، مديران کانون هاي فعال قرآني استان و برگزيدگان مسابقه قرآني مدهامتان چهارشنبه 13 دي ماه در ستاد کانون هاي مساجد تهران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 54085 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران چهارشنبه 13 دی ماه در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار می شود.

این نشست با حضور قاریان و صاحبنظران قرآنی، مدیران کانون های فعال قرآنی استان تهران و برگزیدگان مسابقه قرآنی مدهامتان و حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد کانون های مساجد استان تهران برگزار می شود.

ارائه راهکارهای تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی و دعوت از قاریان استانی در کرسی های تلاوت قرآن کریم،  بیان نقطه نظرات و دغدغه های شرکت کنندگان در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت های قرآنی در استان تهران از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

ضرورت شبکه سازی فعالان قرآنی استان، تقویت و شناسایی و آموزش استعدادهای قرآنی سطح استان و برپایی محافل انس با قرآن در مساجد کم برخوردار از دیگر اهداف این نشست می باشد.

پایان پیام/