لزوم ارائه طرح های عملیاتی در حوزه قرآن از سوی کانون های فعال
لزوم ارائه طرح هاي عملياتي در حوزه قرآن از سوي کانون هاي فعال
حجت الاسلام عالمی تاکید کرد؛

لزوم ارائه طرح های عملیاتی در حوزه قرآن از سوی کانون های فعال

سرپرست ستاد کانون هاي مساجد تهران در نشست مديران کانون هاي فعال در حوزه قرآن گفت: کانون هاي فعال در حوزه قرآني فارغ از بخش نامه هاي دولتي و سازماني طرح هاي عملياتي و اجرايي خود را در حوزه قرآن ارائه دهند تا شاهد رشد کيفي فعاليت هاي قرآني باشيم.
شناسه خبر : 54171 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران،‌ نشست هم اندیشی و هم افزایی منتخبین قرآنی وکانون های فعال قرآنی مساجد استان تهران عصر امروز چهارشنبه ۱۳ دی با حضور فعالان و برگزیدگان قرآنی کانونی و حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد کانون های مساجد تهران برگزار شد.

حجت الاسلام عالمی در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم گفت: کانون های فعال در حوزه قرآنی فارغ از بخش نامه های دولتی و سازمانی طرح های عملیاتی و اجرایی خود را در حوزه قرآن ارائه دهند تا شاهد رشد کیفی فعالیت های قرآنی باشیم.

وی با اشاره به ضرورت طرح های اجرایی قرآنی در کانون ها برای رسیدن به مساجدی که به پایگاه های قرآنی تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: برای این هدف لازم است طرح های اجرایی و عملیاتی فارغ از چارچوب های دولتی و سازمانی ارائه شود.

در ادامه این نشست کانون های فعال و منتخب قرآنی استان تهران به ارائه گزارش از فعالیت های قرآنی مساجد و کانون های خود و بیان نقطه نظرات و مشکلات و آسیب های فعالیت در این حوزه پرداختند.

لزوم پیوند سازمان های قرآنی وکانون ها در تربیت مداح و قرآن، راه اندازی کانون های تخصصی قرآنی، ارائه آمار قاریان و حافظان کانونی، ایجاد پیوند با مدارس در حوزه قرآنی،‌ حمایت های ستادی و پشتیبانی از برنامه های قرآنی،‌ معرفی اساتید قرآنی از سوی ستاد، صدور برخی مجوزها از سوی ستاد جهت برگزاری طرح ها و برنامه ها، ارائه برنامه ها و طرح های قرآنی از سوی ستاد به کانون ها و تسهیل گری در این حوزه و ... از جمله اظهارات مدیران کانون های فعال قرآنی در استان تهران بود.

مدیران کانون های فرهنگی هنری رهپویان وصال، کانون مجاهدین چمران،‌ وارثان روح الله، منتظر، شهید حیدری،‌ خاتم، فاطمیه، فاطمه زهرا و غیره در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/