در اردوی اولین دوره آموزشی مهارت افزایی فعالین فرهنگی بچه های مسجد چه گذشت؟
در اردوي اولين دوره آموزشي مهارت افزايي فعالين فرهنگي بچه هاي مسجد چه گذشت؟

در اردوی اولین دوره آموزشی مهارت افزایی فعالین فرهنگی بچه های مسجد چه گذشت؟

اردوي سه روزه اولين دوره آموزشي مهارت افزايي فعالين فرهنگي بچه هاي مسجد با حضور 70 نفر از چهارشنبه 27 تا 29 دي با برگزاري کلاس ها و کارگاه هاي آموزشي و طرح مساله در ستاد کانون هاي مساجد تهران برگزار شد. اين دوره در 5 هفته متوالي در روزهاي پنجشنبه برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 59170 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اردوی سه روزه اولین دوره آموزشی مهارت افزایی فعالین فرهنگی بچه های مسجد از چهارشنبه 27 تا 29  دی با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و طرح مساله در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار شد.

برگزاری کلاس های تشکیلات و کادرسازی توسط حجت الاسلام عالمی و روانشناسی توسط حجت الاسلام حسنی و کارگاه آموزشی طرح ریزی برای حل مسائل و کارگاه طرح ریزی فرهنگی با نظارت حجت الاسلام عالمی از جمله برنامه های این اردوی سه روزه بود.

همچنین کلاس مهندسی فرهنگی با حضور حجت الاسلام حسن مرادی در روز جمعه 29 دی ماه برگزار شد.

ارائه مشکلات و طرح مسائل مسجد و محل و برنامه ریزی و طرح ریزی جهت حل مسائل در روز جمعه از سوی شرکت کنندگان صورت گرفت و با داوری حجت الاسلام عالمی و مجری گری حسنوند  ادامه یافت.

برگزاری اردوی زیارت بهشت زهرا و هیات عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی و مداحی افراسیابی و مراسم اختتامیه اردو از دیگر برنامه های این اردوی سه روزه بود.

اردوی اولین دوره آموزشی مهارت افزایی فعالین فرهنگی بچه های مسجد ویژه برادران با حضور 70 نفر از اعضای کانون ها برگزار شد. این دوره در 5 هفته متوالی در روزهای پنجشنبه از صبح تا عصر با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/