افتتاح خانه کودک «آل یاسین» در شهرک مدرس خیرآباد ورامین
افتتاح خانه کودک «آل ياسين» در شهرک مدرس خيرآباد ورامين
با همکاری کانون شهادت تا ظهور صورت گرفت؛

افتتاح خانه کودک «آل یاسین» در شهرک مدرس خیرآباد ورامین

خانه کودک «آل ياسين» همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي عليه السلام خانه کودک با همکاري کانون فرهنگي هنري شهادت تا ظهور مسجد جامع صاحب الزمان (عج) با هدف افزايش مهارت هاي رفتاري و گفتاري در قالب بازي هاي گروهي و فردي افتتاح شد.
شناسه خبر : 59663 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، خانه کودک «آل یاسین» همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدیاری، امام جمعه منطقه خیرآباد، حجت‌الاسلام پیرنیا، امام جماعت مسجد جامع صاحب الزمان، غلامشاهی، مسئول ستاد نمازجمعه خیرآباد، جعفری، مسئول خیریه پدر مهربان بقیع، اعضای هیأت امنا مسجد آل یاسین و دیگر مسئولان محلی شهرک مدرس افتتاح شد.

این خانه کودک با همکاری کانون فرهنگی هنری شهادت تا ظهور و پایگاه بسیج شهدای مدافع حرم مسجد جامع صاحب الزمان (عج) در زیربنایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

این خانه کودک با هدف رشد فردی و گروهی نونهالان و افزایش مهارت های رفتاری و گفتاری در قالب بازی های گروهی و فردی و آموزش مفاهیم دینی و اسلامی افتتاح شده است.

پایان پیام/