نشست حلقه جمعی مرکز رشد کانون فرهنگی هنری الکوثر برگزار شد
نشست حلقه جمعي مرکز رشد کانون فرهنگي هنري الکوثر برگزار شد

نشست حلقه جمعی مرکز رشد کانون فرهنگی هنری الکوثر برگزار شد

نشست حلقه جمعي مرکز رشد کانون فرهنگي هنري الکوثر مسجد جامع الکوثر در راستاي برنامه ريزي و بررسي فعاليت هاي اين مرکز با موضوع تغييرات ويژه مرکز رشد و نگاهي به آينده، هسته‌هاي فعال در مرکز رشد و شرح هدف و فعاليت هر هسته و اعضاي آن برگزار شد.
شناسه خبر : 59723 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست حلقه جمعی مرکز رشد کانون فرهنگی هنری الکوثر مسجد جامع الکوثر در راستای برنامه ریزی و بررسی فعالیت های این مرکز برگزار شد.

این نشست با موضوع تغییرات ویژه مرکز رشد و نگاهی به آینده،  هسته‌های فعال در مرکز رشد و شرح هدف و فعالیت هر هسته و اعضای آن و حضور مربیان و مدیران حلقه ها برگزار شد.

گروه‌های امام هادی علیه السلام، امام حسن عسکری علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام در این نشست حضور داشته و به تبادل نظر پرداختند.

مرکز رشد در کانون الکوثر با رویکرد برگزاری دوره های بصیرت افزایی و آموزش اعتقادی و آموزش احکام و پاسخ به شبهات در جهت معرفت افزایی راه اندازی شده تا نوجوانان و جوانان از  توانمندی های لازم بهره مند شوند.

 اهتمام به موضوع خانواده، نشست های تربیتی و هسته های جهادی و هیئت یاس علقمه نیز از دیگر فعالیت های مرکز رشد کانون الکوثر می باشد.

پایان پیام/