ضرورت راه اندازی شبکه رابطین در استان تهران/برگزاری نشست های کانون های رابط در هر پهنه
ضرورت راه اندازي شبکه رابطين در استان تهران/برگزاري نشست هاي کانون هاي رابط در هر پهنه
حجت الاسلام عالمی خبرداد:

ضرورت راه اندازی شبکه رابطین در استان تهران/برگزاری نشست های کانون های رابط در هر پهنه

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران با اشاره به برگزاري سلسله جلسات کانون هاي رابط در هر پهنه گفت: ايجاد شبکه منسجم رابطين از ديگر اهداف اين جلسات مي باشد.
شناسه خبر : 60028 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به برگزاری سلسله جلسات کانون های رابط در هر پهنه گفت: در این جلسات مدیران پهنه ها با کانون های رابط خود به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این جلسات سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر 25 کانون یک رابط دارد باید شبکه رابطین استان تهران راه اندازی شود.

حجت الاسلام عالمی تصریح کرد: همچنین جلسه مدیر ستاد کانون های استان تهران با رابطین هر پهنه دوشنبه 23 بهمن ماه در هر پهنه با حضور مدیران پهنه ها برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری این جلسات اظهار داشت: با توجه به اینکه رابطین کانون ها بازوهای اجرایی ستاد استان در پهنه ها هستند لازم است در این خصوص هماهنگی و انسجام ویژه ای به وجود بیاید.

وی رابطین را مدیران اجرایی پهنه ها دانست و بیان داشت: در این جلسات ارائه مشکلات و آسیب های کانون صورت خواهد گرفت و نقطه نظرات و بحث و گفتگو پیرامون ارتقای سطح کیفی ارتباطات و فعالیت های کانونی بیان می شود.

حجت الاسلام عالمی ایجاد شبکه منسجم رابطین را از دیگر اهداف این جلسات دانست و افزود: نقش رابطین در امور اجرایی ستاد استان و پل ارتباطی بین کانون ها و ستاد، نیاز به انسجام و هماهنگی رابطین و ستاد دارد.

پایان پیام/