برگزاری مراسم جشن تکلیف «پسران پر افتخار» در مسجد خاتون آباد پاکدشت
برگزاري مراسم جشن تکليف «پسران پر افتخار» در مسجد خاتون آباد پاکدشت
به مناسبت ولادت امام حسین (ع) صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم جشن تکلیف «پسران پر افتخار» در مسجد خاتون آباد پاکدشت

مراسم جشن تکليف ويژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول (هشتم و نهم) با عنوان «پسران پر افتخار» به مناسبت ولادت امام حسين عليه السلام و سرداران بزرگ کربلا با حضور مدارس منتخب پاکدشت در مسجد جامع خاتون آباد شهرستان پاکدشت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60327 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم جشن تکلیف ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول (هشتم و نهم) با عنوان «پسران پر افتخار» به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و سرداران بزرگ کربلا برگزار می شود.

این مراسم امروز سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور مدارس منتخب پاکدشت در مسجد جامع خاتون آباد شهرستان پاکدشت و با مشارکت بسیج و کانون فرهنگی هنری غدیر با حضور مدیران و مسئولان شهری و همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی غرفه های مختلف با موضوعات فرهنگی و هنری و آموزشی مانند آموزش احکام شرعی نماز و  روزه و غیره از جمله برنامه های این جشن بزرگ می باشد.

همچنین خادمین حرم پر نور موسی الرضا علیه السلام  و پرچم متبرک گنبد آقا امام رضا علیه السلام های از دیگر برنامه های این مراسم می باشد.

پایان پیام/