حضور کانون های استان تهران در طرح توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی
حضور کانون هاي استان تهران در طرح توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني

حضور کانون های استان تهران در طرح توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی

طرح توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني کانون هاي مساجد با حضور 20 نفر از اعضاي کانون هاي حاشيه اي شهرستان هاي استان تهران و مناطق کم برخوردار با هدف آموزش اصول و مباني تربيت و فعاليت فرهنگي و آموزش مهارت هاي کاربردي مربيگري 26 و 27 بهمن در حرم امام خميني (ره) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60346 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد «طرح شهید اسداللهی» به همت ستاد کانون های مساجد کشور و سازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار می شود.

این طرح با حضور 20 نفر از اعضای کانون های حاشیه ای شهرستان های استان تهران و مناطق محروم و کم برخوردار با هدف آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و آموزش مهارت های کاربردی مربیگری برگزار می شود.

حجت الاسلام دکتر «محمد حاج ابوالقاسم»، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و «ابراهیم نورمحمدی» مسئول قرارگاه اجتماعی وزارت کشور، محسن عمادی، مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی و حمید درسی، فعال تربیتی از جمله مهمانان و مدرسان این دوره می باشند.

 ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت های تربیتی و قرآنی را می توان از دیگر اهداف برپایی این رویداد برشمرد.

رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی «در مسیر» با همکاری معاونت اجتماعی وزارت کشور پنج شنبه و جمعه 26 و 27 بهمن در حرم مطهر امام خمینی (ره) میزبان شرکت کنندگان در این دوره خواهد بود.

پایان پیام/