برگزاری نشست هم اندیشی مدیران پهنه های غرب و جنوب غرب تهران با کانون های رابط
برگزاري نشست هم انديشي مديران پهنه هاي غرب و جنوب غرب تهران با کانون هاي رابط

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران پهنه های غرب و جنوب غرب تهران با کانون های رابط

نشست هم انديشي و هم افزايي مديران پهنه هاي غرب و جنوب غرب استان تهران در ملارد و اسلام شهر با کانون هاي رابط جهت ايجاد شبکه منسجم رابطين، بيان آسيب ها و مشکلات پيش رو و پيشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت ستاد کانون هاي مساجد استان تهران برگزار شد.
شناسه خبر : 60418 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی  و هم افزایی مدیران پهنه های غرب و جنوب غرب استان تهران با کانون های رابط این پهنه با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی هنری در کانون ها برگزار شد.

این نشست در پهنه غرب در ملارد و در پهنه جنوب غرب در اسلام شهر با حضور مدیران کانون های رابط در راستای ایجاد شبکه رابطین استان تهران جهت پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت ستاد کانون های مساجد استان تهران برگزار شد.

ضرورت ایجاد شبکه رابطین منسجم و هماهنگ، بیان آسیب ها و مشکلات رابطین هر پهنه در استان، ارتقای سطح کیفی ارتباطات و هماهنگی ها بین ستاد استان و کانون های رابط و تبادل نظر و گفتگو از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ابلاغ سیاست های ستاد استان، ایجاد بسته های حمایتی از کانون های رابط به عنوان بازوهای اجرایی و پل های ارتباطی ستاد در پهنه ها و نقش موثر رابطین در امور اجرایی ستاد استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/