کسب رتبه های سوم و پنجم کشوری از استان تهران در طرح «مسجد کانون نشاط»
کسب رتبه هاي سوم و پنجم کشوري از استان تهران در طرح «مسجد کانون نشاط»

کسب رتبه های سوم و پنجم کشوری از استان تهران در طرح «مسجد کانون نشاط»

کانون هاي فرهنگي هنري نجم الثاقب و عصر انتظار از استان تهران در طرح ملي «مسجد کانون نشاط» رتبه هاي سوم و پنجم کشوري را به دست آوردند. اين طرح با هدف غني سازي اوقات فراغت در تابستان گذشته از سوي ستاد کانون هاي مساجد کشور در سطح کشور اجرا شد.
شناسه خبر : 60650 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کانون های فرهنگی هنری نجم الثاقب و عصر انتظار از استان تهران در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» رتبه های سوم و پنجم کشوری را به دست آوردند.

این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت در تابستان گذشته از سوی ستاد کانون های مساجد کشور در سطح کشور اجرا شد. این طرح با ارائه حمایت‌های هدفمند و تدارک ویژه ‌برنامه‌ها و رویدادهای تخصصی، سازماندهی برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اجرا شد.

بر اساس این طرح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور  متناسب با فعالیت‌های خود از خدمات ویژه‌ی این طرح بهره‌مند شدند. این خدمات شامل خدمات مختلف بیمه‌ای، اردوگاهی، آموزشی و ... است.

 در کنار همه فعالیت ها، گفتمان سازی در همه لایه ها توسط تیم رسانه‌ای و هنری ستاد با همکاری هنرمندان و فعالان رسانه‌ای کانونی آغاز و در تمام ایام تابستان ادامه داشت.

در قالب طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» چهار ویژه برنامه‌ و جشنواره تخصصی، الگویی و نشاط آفرین طراحی و تدارک دیده شد که شامل، رویداد رویش، جشنواره امید، رویداد-مسابقه صعود و مسابقه طراحی پوستر بود.

ارزیابی کانون‌های شرکت‌کننده نیز متناسب با اجرای مطلوب این بسته‌ها صورت گرفت و در پایان از 150 کانون برتر سراسر کشور تقدیر ویژه به عمل آمد.

پایان پیام/