مشارکت کانون های استان تهران در عملیات مشترک «مسجد کانون انتظار»
مشارکت کانون هاي استان تهران در عمليات مشترک «مسجد کانون انتظار»
همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

مشارکت کانون های استان تهران در عملیات مشترک «مسجد کانون انتظار»

عمليات مشترک «مسجد، کانون منتظران» ويژه کانون‌هاي طرح شهيد اسداللهي استان تهران همزمان با فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت امام مهدي (عج) در سطح استان برگزار شد.
شناسه خبر : 60670 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، عملیات مشترک «مسجد، کانون منتظران» ویژه کانون‌های طرح شهید اسداللهی استان تهران همزمان با فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه در سطح استان برگزار شد.

کانون های پهنه های جنوب شرق و شرق و جنوب غرب و غرب استان تهران با برپایی جشن های نیمه شعبان و احیای شب نیمه شعبان و غیره در این طرح مشارکت کردند.

فاطمه قشقائی مربی تربیتی و قرآنی کانون شهید ستاری شهرستان ورامین روستای علی آباد در باره این عملیات گفت: از نوگلان دخترمان که اکثراً از حافظین قرآن کریم می باشند دعوت به عمل آمد تا در مراسمی که برای نیمه شعبان تدارک دیده بودیم شرکت کنند تا در کنار هم ضمن ادای احترام به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) نسبت به حضرت کسب معرفت کنیم. همچنین در آخر مراسم مسابقه امام زمانی برگزار و به نفرات برتر هدیه داده شد.

امسال همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان، عملیات فرهنگی «مسجد، کانون منتظران» در محلات هدف طرح شهید اسداللهی در سراسر کشور برگزار می شود.

هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط مهدوی در این مناطق و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ انتظار است، این طرح در قالب پویش ملی و با محورهای مختلف از جمله «برگزاری کرسی تبیین معارف مهدوی (آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ)» ، «برپایی مراسم احیای شب نیمه شعبان»، «برگزاری محفل مهدویت برای نوجوانان با حضور استاد» برگزار می شود.

«راه اندازی ایستگاه صلواتی»، « اهدای کارت تبریک نیمه شعبان» و « آذین بندی و آتش بازی» از دیگر محورهای این پویش است.

پایان پیام/