اجرای 20 سرود پاتوقی توسط گروه نسل سلیمانی و دختران انقلاب در ایام انتخابات
اجراي 20 سرود پاتوقي توسط گروه نسل سليماني و دختران انقلاب در ايام انتخابات

اجرای 20 سرود پاتوقی توسط گروه نسل سلیمانی و دختران انقلاب در ایام انتخابات

گروه سرود نسل سليماني و دختران انقلاب با هدف ترغيب مردم به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند به اجراهاي پاتوقي و محله به محله در ورامين پرداختند. اين دو گروه با وجود سرماي هوا و سختي هاي ديگر تعداد ۲۰ اجرا در محله هاي گوناگون به صورت روزانه انجام دادند.
شناسه خبر : 60753 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، گروه سرود نسل سلیمانی و دختران انقلاب با هدف ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه به اجراهای پاتوقی و محله به محله در ورامین پرداختند.

این اجراها با اجرای سرود زیبای «ایران ما» محله به محله تا قبل از انتخابات ادامه داشت و با استقبال پرشور و کم نظیر مردم هر محله روبرو شد.

این دو گروه با وجود سرمای هوا و سختی های دیگر تعداد  ۲۰ اجرا در محله های گوناگون که بیشتر آنها در دل روستاها و محله ها بود را هر روز به عشق میهن عزیزشان انجام دادند.

گروه سرود نسل سلیمانی وابسته به بنیاد فرهنگی هنری حضرت مهدی موعود (عج) و کانون فرهنگی هنری سقای کربلا به اجرای سرودهای مناسبتی در ورامین و تهران می پردازد و اجراهای پاتوقی انتخابات با مشارکت فرمانداری ورامین صورت گرفته است.

پایان پیام/