برگزاری نشست تحلیل فیلم «بهترین دشمنان» در مسجد نیاوران
برگزاري نشست تحليل فيلم «بهترين دشمنان» در مسجد نياوران

برگزاری نشست تحلیل فیلم «بهترین دشمنان» در مسجد نیاوران

دهمين نشست علمي مسجد جامع نياوران با نمايش و تحليل فيلم سينمايي «بهترين دشمنان» در کتابخانه مسجد برگزار شد.تجزيه و تحليل و بررسي و ارزيابي فيلم و بيان اهداف و نقطه نظرات به همراه پرسش و پاسخ با حضور نوجوانان کانون فرهنگي هنري نياوران در اين نشست صورت گرفت.
شناسه خبر : 60784 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دهمین نشست علمی مسجد جامع نیاوران با نمایش و تحلیل فیلم  سینمایی «بهترین دشمنان» در کتابخانه مسجد برگزار شد.

تجزیه و تحلیل و بررسی و ارزیابی فیلم و بیان اهداف و نقطه نظرات به همراه پرسش و پاسخ  با حضور نوجوانان کانون فرهنگی هنری نیاوران در این نشست صورت گرفت.

بهترین دشمنان داستان جدال ان اتواتر یک فعال حقوق مدنی و کلیبورن پل الیس رهبر گروه نژادپرست کو کلاکس کلان است. ان اتواتر در شهر دورهام واقع در ایالت کارولینای شمالی به مدت یک دهه برای دستیابی به حقوق شهروندی و رفع مشکلات بوجود آمده برای دانش آموزان مهاجر در مدارس کارولینای شمالی تلاش کرد.

فیلم بهترین دشمنان به کارگردانی رابین بیزل در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد.

پایان پیام/