برگزاری رویداد «عکاسی با گوشی» با موضوع بهار در بهار توسط کانون الکوثر
برگزاري رويداد «عکاسي با گوشي» با موضوع بهار در بهار توسط کانون الکوثر

برگزاری رویداد «عکاسی با گوشی» با موضوع بهار در بهار توسط کانون الکوثر

رويداد «عکاسي با گوشي» دومين رويداد رسمي رسانه شهيد آويني کانون فرهنگي هنري الکوثر مسجد جامع الکوثر در سه موضوع «بهار در بهار»، «ماه مبارک رمضان» و «عيد نوروز» برگزار مي شود. مهلت ارسال آثار نيز تا 18 فروردين 1403 مصادف با 25 ماه رمضان مي باشد.
شناسه خبر : 61085 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، رویداد »عکاسی با گوشی» دومین رویداد رسمی رسانه شهید آوینی کانون فرهنگی هنری الکوثر مسجد جامع الکوثر برگزار می شود.

این رویداد در سه موضوع «بهار در بهار»، «ماه  مبارک رمضان» و «عید نوروز» برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار نیز تا 18 فروردین 1403 مصادف با 25 ماه رمضان ویژه اعضای جوان و نوجوان کانون الکوثر اعلام شده است.

قابی که همزمان نوروز و ماه رمضان را به تصویر کشیده باشد، در موضوع ویژه این رویداد، بهار در بهار داوری می شود و به اثر برگزیده جایزه نفیس اهدا خواهد شد.

هر قابی که درباره عید نوروز، طبعیت بهاری، سفره هفت سین و حتی مردم و اماکن و آثار تاریخی ایران در حال‌و‌‌هوای نوروز باشد و همچنین قاب‌هایی که مربوط به ماه مبارک رمضان باشند، در موضوعات دیگر رویداد، مورد قبول هستند و اثر برگزیده آنها، برنده جایزه نفیس می شود.

آثار از لحاظ قوائد عکاسی و نحوه پرداختن به سوژه شما، داوری می‌شوند. آثار خود را به نشانی  @Amoozesh_kanoon ارسال کنید.

پایان پیام/