برگزاری دومین دوره بازی های رایانه ای مسجد ابوذر با عنوان «لیگ ستارگان ابوذر»
برگزاري دومين دوره بازي هاي رايانه اي مسجد ابوذر با عنوان «ليگ ستارگان ابوذر»

برگزاری دومین دوره بازی های رایانه ای مسجد ابوذر با عنوان «لیگ ستارگان ابوذر»

دومين دوره بازي هاي رايانه اي مسجد ابوذر با عنوان «ليگ ستارگان ابوذر» ويژه دانش آموزان ششم تا يازدهم با محوريت بازي fifa 23 برگزار مي شود. ثبت نام در اين دوره از بازي ها از 18 تا 27 فروردين مي باشد.
شناسه خبر : 61398 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دومین دوره بازی های رایانه ای مسجد ابوذر با عنوان «لیگ ستارگان ابوذر» ویژه دانش آموزان ششم تا یازدهم برگزار می شود.

این دوره از بازی ها که با محوریت بازی fifa 23 صورت می گیرد بازی گروهی  و جذاب برای نوجوانان خواهد بود. بر این اساس به نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم هشتصد هزار تومان و به نفر سوم چهارصد هزار تومان به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت.

ثبت نام در این دوره از بازی ها از 18 تا 27 فروردین همه روزه از ساعت 20 الی 21:30 مقابل درب مسجد جامع ابوذر انجام می شد.

بازی فیفا ۲۳ جدیدترین سری فیفا است که ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. این بازی دارای مودها و حالات مختلف است؛ بنابراین شما قادر خواهید بود بازی را به صورت آنلاین، با دوستان، به‌صورت تکی یا با رقبای رندوم دیگر انجام دهید.

بازی فیفا یک بازی شبیه‌سازی فوتبال است و به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان یک بازیکن یا مربی تیم فوتبال مورد علاقه خود را انتخاب و در حالت داستانی، فصل کامل رقابت‌ها را از یک نمای بسیار نزدیک به واقعیت تجربه کنید. در بازی فیفا، شما می‌توانید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید. این بازی شامل لیگ‌ها، جام‌ها و رقابت‌های ملی و بین‌المللی است و شما می‌توانید به انتخاب خود هریک از تورنمنت‌های فوق را به شکل واقعی تجربه کنید.

پایان پیام/