برگزاری محفل انس با قرآن و اختتامیه جلسات جزخوانی قرآن در ماه رمضان در مسجد الکوثر
برگزاري محفل انس با قرآن و اختتاميه جلسات جزخواني قرآن در ماه رمضان در مسجد الکوثر
با حضور ابوالقاسمی و شاکرنژاد صورت می گیرد؛

برگزاری محفل انس با قرآن و اختتامیه جلسات جزخوانی قرآن در ماه رمضان در مسجد الکوثر

محفل انس با قرآن و اختتــاميه جلسات جزء خواني قــرآن کريم در ماه مبارک رمضــان با حضور اساتيد قرآني احمد ابوالقاسمي و حامد شاکرنژاد، با اجراي غلامرضا احمدي و مرتضي رياحي، حافظ قرآن چهارشنبه 29 فروردين ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الکوثر برگزار مي شود .
شناسه خبر : 61414 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، محفل انس با قرآن و اختتــامیه جلسات جزء خوانی قــرآن کریم در ماه مبارک رمضــان در مسجد جامع الکوثر برگزار می شود.

این محفل با حضور اساتید قرآنی احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد، با اجرای غلامرضا احمدی و مرتضی ریاحی، حافظ قرآن چهارشنبه 29 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الکوثر برگزار می شود.

مراسم جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با قرائت یک جز قرآن کریم توسط استاد سبحانی و جلسات بیان مفاهیم و لطایف قرآنی توسط استاد بابای هر روز با حضور پرشور و صمیمی اهالی محل و نوجوانان و جوانان در مسجد برگزار می شد.

این مراسم با هدف ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم و انس بیشتر با مفاهیم بلند قرآنی و به کارگیری آنها در سبک زندگی اسلامی ایرانی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر هر مسجد یک پایگاه قرآنی برگزار می شود.

پایان پیام/