برگزاری نشست تخصصی «تحلیل حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل» در مسجد صاحب الزمان (عج)
برگزاري نشست تخصصي «تحليل حمله تنبيهي ايران عليه اسرائيل» در مسجد صاحب الزمان (عج)

برگزاری نشست تخصصی «تحلیل حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل» در مسجد صاحب الزمان (عج)

نشست تخصصي با موضوع «تحليل حمله تنبيهي ايران عليه اسرائيل» با سخنراني سردار باقر باقرزاده از همرزمان شهيد سردار سليماني به همت کانون فرهنگي هنري شهيد محمد کچويي مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
شناسه خبر : 61431 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست تخصصی با موضوع «تحلیل حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل» به همت کانون فرهنگی هنری شهید محمد کچویی مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

این نشست با سخنرانی سردار باقر باقرزاده از همرزمان شهید سردار سلیمانی با هدف مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی و لزوم پاسخ به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست برگزار شد.

پیام روشن به اسرائیل، غرب و ناتو که ایران با حداکثر قدرت ملی و نظامی از منافع ملی خود دفاع و تحت هیچ شرایطی سکوت و عقب نشینی نخواهد داشت، پیام واضح به همسایگان برای حفظ استقلال خود و عدم تسلیم در برابر تهدیدات و فشارهای اسرائیل، ایجاد یک ظرفیت بازدارندگی برای تغییر در معادلات و تصمیم گیری های اسرائیل و غرب در منطقه خاورمیانه ..، شکستن دیوار یاس و ناامیدی و ایجاد خودباوری در کشورهای اسلامی و عربی منطقه که شکست پذیری اسرائیل ممکن خواهد بود و پیشگیری از تکرار ترور، انفجار و جنایات اسرائیل علیه اشخاص، اهداف و منافع ملی ایران از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

پایان پیام/