ارائه خدمات تفریحی و آموزشی از سوی شورای شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت
ارائه خدمات تفريحي و آموزشي از سوي شوراي شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت
در نشست مدیران ستاد تهران با رئیس شورای شهر اسلام شهر مطرح شد؛

ارائه خدمات تفریحی و آموزشی از سوی شورای شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت

نشست هم انديشي و هم افزايي با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با ارائه خدمات تفريحي و آموزشي از سوي شوراي شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت برگزار شد.
شناسه خبر : 61764 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با حضور حجت الاسلام علی ترکمن، رئیس شورای شهر اسلام شهر، مرتضی حسن زاده، مدیر پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران و مهدی لطیفی از مدیران ستادی کانون های مساجد استان برگزار شد.

این نشست با موضوع برنامه ریزی، سیاستگذاری و ساماندهی فعالیت های موثر در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری و همچنین ارتقای مهارت های فردی و گروهی نوجوانان در فصل تابستان برگزار شد.

ابلاغ سیاست های ستاد کانون های مساجد استان تهران در خصوص اوقات فراغت و بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی و تفریحی در تابستان جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به کانون ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

ارائه خدمات سطح شهر از جمله خدمات رفاهی تفریحی مانند زمین های فوتبال، استخر و باشگاه های ورزشی و خدمات فرهنگی هنری مانند بلیط سینما و بازدید های فرهنگی و دیگر خدمات شهری به اعضای کانون ها نیز از سوی رئیس شورای شهر اسلام شهر بیان شد.

پایان پیام/