لزوم برنامه ریزی هدفمند برای اوقات فراغت نوجوانان از سوی کانون های مساجد
لزوم برنامه ريزي هدفمند براي اوقات فراغت نوجوانان از سوي کانون هاي مساجد

لزوم برنامه ریزی هدفمند برای اوقات فراغت نوجوانان از سوی کانون های مساجد

برنامه ريزي جهت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جلسات با مراکز و نهادهاي فرهنگي شهر و استفاده از ظرفيت هاي شهري و معرفي گردشگري شهر قلعه نو با هدف آشنايي جوانان با منابع طبيعي و تاريخي شهر از مباحثي بود که در نشست با امام جمعه قلعه نو مطرح شد.
شناسه خبر : 61858 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با حضور حجت الاسلام حسنی، امام جمعه قلعه نو از توابع شهرری، مهدی لطیفی، مدیر پهنه کانون های جنوب تهران و مرتضی حسن زاده، مدیر پهنه غرب و جنوب غرب کانون های استان تهران برگزار شد.

این نشست با موضوع برنامه ریزی، سیاستگذاری و ساماندهی فعالیت های موثر در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری و همچنین ارتقای مهارت های فردی و گروهی نوجوانان در فصل تابستان برگزار شد.

ابلاغ سیاست های ستاد کانون های مساجد استان تهران در خصوص اوقات فراغت و بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی و تفریحی در تابستان جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به کانون ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

برنامه ریزی جهت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جلسات با مراکز و نهادهای فرهنگی شهر و استفاده از ظرفیت های شهری و معرفی گردشگری شهر قلعه نو با هدف آشنایی جوانان با منابع طبیعی و تاریخی شهر از مباحثی بود که در این جلسه به گفتگو گذاشته شد.

پایان پیام/